piątek, 9 sierpnia 2013

Wakacje 2013 ,, Augustów''

hejka ;)
Wczoraj o 22 przyjechałam od mojej babci. 
Wzięłam ze sobą aparat, więc niedługo zamieszczę zdjęcia ;)
Mam miłe wspomnienia co do wyjazdu i różne odpały z kolegami i siostrą! ^^
... jedni nawet się pobili....
ale oczywiście nic im się nie stało, a my z siostra uciekałyśmy bo była 23 i było ciemno..... ALE TAK CZY INACZEJ BYŁO ZAWALIŚCIE Z NIMI. <3

1) w drodze do Augustowa

2) Kotek na podwórku u mojej babci (nazwałam go przecinka, a drugi taki sam nazywa się Kropka) kocham wymyślać imiona! ; ) . 


3)  na huśtawkach. 


4) to jest ''golgota'' w Rajgrodzie przy cmentarzu. Na prawdę piękny widok ! <3



5) krajobraz <3 piękne drzewo


6) W kauflandzie. XDXD

- to co kupiłam - 
- a to, to co jadłam w samochodzie - ;D

bajbaj ! <3 



2 komentarze: